3692
Sök

Bygga baslåda till dubbla 12 GAS.

174 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
#1
Tjenare folks.. har 2 st 12" 600 watts som jag skulle vilja bygga en låda  till, så ja tänkte kolla här om nån kan visa någon bra ritning eller låda att köpa smile

Fixade till en lite bättre rubrik.
Mvh Moderator (Phaetoon)


1 058 Inlägg
23 mars 2008
#2
kanske är bra att skriva vad de är för basar ????

LÄS HÄR!! -----> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=75928
Senast redigerat av vw_performance (23 mars 2008)

PoLoud =D

174 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
#3
ska ha 2 x 12" 600w Gas högtalare i en låda i en volvo 855...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=161060


RM-operatör
667 Inlägg
23 mars 2008
#4
BRL Artikelnummer ;  950BASL2122
Sluten baslåda för två 12-tums baselement • 66liter • Bredd 810mm Höjd 370mm Djup nedre 460mm.
998:-

BRL har tidigare rekomenderat dem vill jag minnas.


8 156 Inlägg
23 mars 2008
#5
Är det dessa?
GAS WC1220.2
Bas: 12-tums bashögtalare med cellulosamembran och foamupphängning. Svartlackerad plåtkorg. Aluminium talspole 1,5". Impedans 4ohm. Känslighet 89dB. Magnet 20oz. Frekvensomfång 35Hz-4kHz. Effekttålighet 250W max 125W RMS. Monteringshål 281mm. Monteringsdjup 112mm. Vas 116liter. Fs 36Hz. Qts 0,94. Lådförslag: Bil slutenlåda på 50 liter.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

174 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
#6
ahh, tack för hjälpen ;D



Sök