6778
Sök

Nån som lirar WoW som kan hjälpa mig?

Skaune
26 mars 2008
Trådstartare
Tjenare!
efter att ha ratat spelet i evigheter har tjejen fått mig o spela wow, har fastnat för det men spelar på en 10 dagars free trail, nu till frågan, jag vill ju få full account eller vad de nu heter o betala varje månad, men de verkar inte kunna go o göra på annat sättt än att jag måste köpa spelet själv för att få en kod? sperlet har vi ju redan, går det verkligen inte o bara betala förr en full account?

Nån som vet?

1 079 Inlägg
26 mars 2008
du måste köpa ett spel för att få en "full" version i den fulla versionen får du automatiskt 30dagar speltid när du aktiverar spelet/uppgraderar din trial. Ett spel kostar ju inte mkt mer än en månadsavgift: http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

583 Inlägg
26 mars 2008
egentligen är de ju inte spelet du betalar för när du köper de utan det är koden. För spelet kan du tanka gratis på woweurope.com smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Magister Mundi Sum
177 Inlägg
26 mars 2008
WOW på Garaget.org...    nu får ni fan ta och skäpa er.....

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)

Skaune
26 mars 2008
Trådstartare
Sand_Man skrev:
WOW på Garaget.org...    nu får ni fan ta och skäpa er.....

jo jag lägger mig i allt som stör mig som jag igentligen inte behöver bry mig om...

offtopic.... men tack för svaren iaf!

1337
1 343 Inlägg
26 mars 2008
World of Wildcats?

I'm not a fighter, I'm a lover!

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
26 mars 2008
Manage an Existing Account

* Existing Customers - Click the button below.

* Upgrade a trial account - At any time after you’ve activated your trial account, you can click the button below and upgrade to a retail account by entering a retail box authentication key.

Sök