4375
Sök

Bild Kommentarer.

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
5 mars 2006
Trådstartare
Tja!

Jag börjar tröttna på att om jag går och skriver en kommentar på en bil ja då svarar personen i fråga på min bil istället för att svara direkt där jag har skrivit kommentaren.
Detta blir jäkligt jobbigt ifall T.ex. "Pelle" frågar "Kalle" om vart han har köpt sina fälgar.
Då måste man gå in på Pelles bil och leta efter Kalles svar, som kanske finns på någon av "Pelles" 12 bilder med X antal kommentarer på varje.

Hade det inte varit lättare om alla som skrev kommentarer håller koll på om dom har fått svar etc. Man kan ju se vilka bilar man har kommenterat genom att gå in på ”min sida” --- ”Bilar”

E de bara jag som har reflekterat över att detta kan vara jobbigt? Tycker att alla kommentarer har blivit en ända stor röra nu mera.

Ha de Gött! / Patric

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Fisketokig
2 997 Inlägg
5 mars 2006
Haha. helt rätt.

Inför mitt köp av fälgar känner man igen sig i ditt exempel, rätt förvirrande ibland.

frågar jag något så går jag tillbaka efter ett tag och kollar om personen i fråga har svarat och förväntar mig inte att den ska svara på min sida.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
6 mars 2006
ja tycker tvärtom :S mkt lättare om personen min bil än att han skriver till sig sj så ser man de efter enm månad när man tittar på hans bil igen

Bmw osv..

Moderator+
1 081 Inlägg
6 mars 2006
Jag håller med trådskaparen.

Ni som vill kunna se när ni får svar, ni har inte noterat att man kan gå "Min sida" -> "Mina kommentarer:" -> "Bilar"
För att se kommentarer man har skrivit, den brukar iaf jag ha som vana att gå igenom för att se om man fått några svar på kommentarer man skrivit på folks bilar.

mvh

Vem jag?

305 Inlägg
6 mars 2006
annars kan man ju svara både på sin egen bil och på den som frågade så är problemt löst smile
Senast redigerat av Dirq (6 mars 2006)

282 Inlägg
6 mars 2006
Eller varför inte skicka ett PM om det är en fråga man vill ha svar på

Mustangfrälst
199 Inlägg
6 mars 2006
Så här kan man göra.

Person #1 frågar #2 om vilka fälgar som är på bilden samt vad dessa kostar.
Person #2 svarar genom att klicka på "svara" ikonen som vi låssas finns bredvid kommentaren.
Person #2 skriver in svaret och svaret hamnar som Svar: till #1s fråga.

Person #1 får en indikation på att #2 har svarat och då kan han enkelt läsa svaret.
Detta är inget större problem att koda om chrizz skulle vilja wink

// Daniel

Classic Mustang Club Sweden - För alla årsmodeller utav Mustang och Shelby
Classic Mustang Club Sweden @ Facebook

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
Castel skrev:
Så här kan man göra.

Person #2 svarar genom att klicka på "svara" ikonen som vi låssas finns bredvid kommentaren.

Person #1 får en indikation på att #2 har svarat och då kan han enkelt läsa svaret.

// Daniel

De skulle man kunna göra men de va inte just den funktionen som jag ville få fram utan att man inte håller på å skriver "hejsan svejsan" över allt hela tiden, fruktansvärt jobbigt tycker jag.

Jag vill inte ha en massa konstiga kommentarer på min bil där endast jag och den andra personen ifråga förstår vad som sägs. Utan jag vill ha kommentarer om min bil endast. Anntar att de e därför de finns kommentars fält under bilderna. Rätta mig om jag har fel?

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Colaberoende
1 219 Inlägg
6 mars 2006
Castel skrev:
Så här kan man göra.

// Daniel

Låter vettigt...
Då slipper man hoppa runt.

/Ena

Sök