till alla er som jag, kör runt i den underbara bilen Honda Civic Type-R EP3.
där huvudenheten till musiken sitter, där e ju kanterna lite nerfasade och ja ville fylla ut de.
så ja gick till min lokala honda-verkstad å frågade om dom kunde beställa hem förvaringsfacket som ska sitta där.
har min huvudenhet överst i hålet å då skickade ju då efter lådan som ska sitta i nederkant av hålet.
men när ja fick hem den så fyllde den bara ut just där lådan sitter och inte runt stereon.
då går ja ut på blocket och visar upp några CTR för honom på honda, där man på bilderna ser klart å tydligt att det är utfyllt runt både stereon å förvaringsfacket. då säger han att de finns inget på hans dator som fyller ut runt om.
så nu står ja här mä en ful instrumentpanel.
då är min fråga till er. var fan har ni fått tag på era.
kolla denna länken om ni vill se hur ja menar.
http://www.garaget.org/?car=54053&image=484664