4465
Sök

Vad är det för relä? volvo 140:a

956 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej, drar el i en duett där dom bytt elsystem till vad jag tror är en 140:ias och nu undrar jag vad detta är för relä http://img86.imageshack.us/img86/6525/suc30039vn2.th.jpg


fick dock inte med vad som stod på den så fick göra en snabb bild i paint:http://img86.imageshack.us/img86/4817/namnlshl5.th.png

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

8 156 Inlägg
27 mars 2008
#2
Skulle det varit på en 164:a så hade det kunnat vara relät till AC:n.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
27 mars 2008
#3

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

21 761 Inlägg
27 mars 2008
#4
Har du testat att försöka se vart kablarna från relät tar vägen?

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 mars 2008
#5
ser ut som ett  relä till extraljusen tycker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

8 156 Inlägg
27 mars 2008
#6
Kolla in detta elschema för 164:an.
http://www.164club.org/service/el75.jpg
(Jag bara länkar till bilden eftersom den är på 4 062 x 3 000 pixels)
Här är förklaringstexten:
http://www.164club.org/service/el75-text.jpg

Jag har hittat fyra andra troliga funktioner.
relä för bränslepump.
relä för fönsterhissar.
relä för framljustorkare.
Starter cut-out relay.

Dessa är de enda på 164:an, förutom AC:n, som är kopplade till 85, 86, 87 och 30.
Iaf som jag kan se?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)


Sök