4254
Sök

Diskanter

458 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
#1
Tänkte göra ngt snyggt med mina diskanter vid vindrutan i min mercedes men jag fattar inte riktigt hur man går tillväga.. Hittade en bra bild här:
Men hur i helsike får man på plasten senare man måste väll ha ngt att plasta imot?? VAD?? vad är det som läggs utan på de vita sakerna som man plaster imot??
http://www2.hemsida.net/bilstereo/2003/6/61-01.jpg
Senast redigerat av Kojloj (6 mars 2006)

Superstar
511 Inlägg
6 mars 2006
#2
Du kan använda ett tunt tyg o spänna fast. Sen plastar du på det.


Mvh


293 Inlägg
6 mars 2006
#3
Plastkungen har talat wink

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

458 Inlägg
6 mars 2006
Trådstartare
#5
Katamso skrev:
Du kan använda ett tunt tyg o spänna fast. Sen plastar du på det.


Mvh

Okej.. tackar för detta! har sett en del som använder sig av flease.. går det bra eller??

Superstar
511 Inlägg
7 mars 2006
#6
Kojloj skrev:
Okej.. tackar för detta! har sett en del som använder sig av flease.. går det bra eller??

Ja, det bör nog funka kalas!

Lycka till! smile

mvh



Sök