Ang. Nytt folk på garaget.

A_Jeppsson
28 mars 2008 · 84 Inlägg

Var inte min mening att skapa en tråd för att göra påhopp eller liknande, satt bara och bläddare igenom lite användare etc och fick se att det var noll bilder på bilar eller liknande och stod liknande. intresse. musik. supa. vänner. sen går man in i galleriet och hittar 100 bilder på personens ansikte och liknande. det är bara mitt tycke att det här inte riktigt hemma här. MEN som sagt bara mitt tycke. inget påhopp. har inget emot att folk har olika intresse. blev bara lite fundersam om andra har haft liknande tankar.

Henka_ Slav
28 mars 2008 · 1 454 Inlägg

Måste hålla med trådskaparen. det kommer upp mer och mer bilder på fruntimmer som ligger och kromar sej utan tröjja med mer.. sånt är fan tragiskt på den här sidan, det hör inte hemma här och enligt min åsikt skall tas bort direkt. (kanske därför ja inte är moderator) men annars förutom det så avgudar jag garaget. big_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
Ertiyed
29 mars 2008 · 349 Inlägg

chrizz skrev:
Vad gäller irrelevanta bilder bland bilarna så är vi fortfarande stenhårda och raderar bilderna eller låser bilen tills användaren själv raderat.

Gäller detta bild"samlingar"också? Jag har bl.a laddat upp en väldigt stor mängd bilder ifrån en bilmässa och bland dessa bilder ingår det även icke bilrelaterade bilder. dock relaterar dem till mässan i sig.

Senast redigerat av Ertiyed (29 mars 2008)

chrizz Administratör
29 mars 2008 · 11 783 Inlägg

Ertiyed skrev:

chrizz skrev:
Vad gäller irrelevanta bilder bland bilarna så är vi fortfarande stenhårda och raderar bilderna eller låser bilen tills användaren själv raderat.

Gäller detta bild"samlingar"också? Jag har bl.a laddat upp en väldigt stor mängd bilder ifrån en bilmässa och bland dessa bilder ingår det även icke bilrelaterade bilder. dock relaterar dem till mässan i sig.

Hej. jag ser inte en enda bild från en bilmässa under din bil.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
alain www.bimmerpower.org
29 mars 2008 · 3 995 Inlägg

*
Det finns alltid folk som är lite missnöjd över saker och ting, nu är det bilder som gäller, innan var det annat, 
Om man räknar i procent tal, det är väldigt lite, det är alltid bra att komma med sina ideer, åsikter och klagamål. (till den rätta index)
Jag håller lite med dig om att det är väll med halv nakna tjejer på avtarbild men det är bara att ignorerar dom och gå vidare och om man är missnjöd då är det lätt och enkel att dra ut sig från garaget.org , mer komplicerad är det inte.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Goodis Full gas spar tid! ;)
29 mars 2008 · 284 Inlägg

chrizz skrev:
Skilj på idéer och förslag från ensilda individer och sånt som jag faktiskt nappar på och implementerar! Det finns ingen funktion här på Garaget som egentligen inte hör hemma här, och säger nån vänner-funktionen nu så blir jag fan sur wink Den här HÖGST relevant tycker jag på en sida som denna.

jag tycker vänner funktionen e toppen! big_smile å jag tycker de e en jävligt trevlig sida me mycke moget folk! sen finns de ju alltid dom som kanske inte hör hemma.. men de kommer man ju aldrig ifrån.. wink

Rushman Evolution Garage
29 mars 2008 · 1 299 Inlägg

Har oxå lagt märke till att det finns många medlemmar som till synes inte har något bilintresse, och använder garaget till bilder å bloggar enbart.

Men så länge det är trevligt människor som finns här så ju fler desto bättre, ska ju vara en sida där alla är välkomna! smile

Sky´s the limit...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang