3417
Sök

Söker bilder på biltemas aluvinge monterad

1 311 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#1
som topic lyder så söker jag bilder på biltemas aluvinge monterad på nån bil, är detta fel forumsdel får nån mod. gärna flytta!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

1 196 Inlägg
28 mars 2008
#2
varför vill du ha en sån?`när realcars kostar lika mkt o är mkt fetare tongue

1 311 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
#3
vill ha en diskret vinge, inget jävla monster eller nåt som kostar 2000+ - därför!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

Muttley
28 mars 2008
#4
du ska väl inte förstöra din 740 med sådant skräp? den är fin utan vinge faktiskt. för den verkar bra skick.. skit i vingen =

Avstängd
519 Inlägg
28 mars 2008
#5
NEJ! jag råder dej att inte sätta på en jävla alu vinge på en sån jävla fin 740, de förstör den bara. den är ju riktigt fin nu

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

5 089 Inlägg
28 mars 2008
#6
han frågar inte om de är snyggt\om han ska köpa. han frågar efter bilder på den. har ni bilder så skicka, har ni inte bilder så skicka inget. vart det så svårt?smile

\Lindgren

Muttley
28 mars 2008
#7
FLindgren skrev:
han frågar inte om de är snyggt\om han ska köpa. han frågar efter bilder på den. har ni bilder så skicka, har ni inte bilder så skicka inget. vart det så svårt?smile

men gav kanske tips med? får vi inte ?

8 156 Inlägg
28 mars 2008
#8
En aluvinge på en driftbil är väl ganska så ok?
Fast jag tycker nästan att din 740 är för fin för en sådan vinge.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 311 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
#9
tro mig, jag har kollat på hundratals vingar så jag nöjer mig inte med vad som helst! dock är de jag tyckt rätt bra om kostat över 10.000 kr, vilket jag absolut inte ger, däremot har jag aldrig sett en biltemavinge monterad, gavlarna suger hästpung på den men de är ju inte så svåra att skära om!

så... är det nån som har en bild, posta gärna wink

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

2 644 Inlägg
29 mars 2008
#10
Tror en polare har det på sin 740 ska höra med han och fixxa kort isf..

Som sagt gavlarna ser för jävliga ut men dom är ju inte så svåra att göra om heller..

Johan Lindgren

2 118 Inlägg
29 mars 2008
#11
http://www.garaget.org/?car=65829&image=601344 vet inte om det är en biltema, men det är en aluvinge iaf ^^

D.i.l.l.i.g.a.f

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
29 mars 2008
#12
Hade jag haft ett kort så hade jag skickat det, men jag säger som dom andra.. Förstör för faan inte din 740 med en sådan vinge! eller säger och säger , jag nästan ber dig att inte göra det wink haha ..

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
29 mars 2008
#13
Kan detta vara likt tro? Lånade den från ett annat forum här inne. smile
Men snälla, förstör inte din fina 740 med en sån. Hitta en vinge från en Pontiac Fiero GT, dom passar rakt av och är rejält tuffa på 740. smile
Här kommer hemskheten:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/28713/287815_30opss.jpg

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Tomten
1 065 Inlägg
29 mars 2008
#14
jag tycker 850 R vingen alt Grupp A vinge om du nu ska montera en vinge. ALU vinge på fin 740 är BIG NO NO
enligt mig

Vet inte om följade är r'ätt vinge men
http://www.annonsfynd.se/cfd/946ae435-3 … _large.jpg


Gasglad
295 Inlägg
29 mars 2008
#15
Irmscher Vectra skrev:
Kan detta vara likt tro? Lånade den från ett annat forum här inne. smile
Men snälla, förstör inte din fina 740 med en sån. Hitta en vinge från en Pontiac Fiero GT, dom passar rakt av och är rejält tuffa på 740. smile
Här kommer hemskheten:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 30opss.jpg

Det var nog fan det fulaste jag sett.


1 311 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
#16
hahahaha... tack för bilden, återigen en vinge som går fetbort!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

Avstängd
519 Inlägg
29 mars 2008
#17
FLindgren skrev:
han frågar inte om de är snyggt\om han ska köpa. han frågar efter bilder på den. har ni bilder så skicka, har ni inte bilder så skicka inget. vart det så svårt?smile

alla har vi väl olika åsikter ? eller?

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
29 mars 2008
#18
Jag skulle säga att du behöver en låg vinge.. en hög vinge på din 740 skulle bara förstöra enligt mig.

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.


Sök