Farsan har dom sexekrade till dubbdäcken på sin S60 T5. Den går hur fint som helst med dom och om ser bättre ut än originalfälgarna. . Han är helnöjd med dom. Jag har kört bilen 80 mil i sträck utan ett enda missöde eller känningar att det ska vara fel på fälgarna. Dessutom har dom väl garanti på dom. Jag skulle inte tveka att köpa till min bil där.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.