3444
Sök

Hur är biltema fälgar?

241 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
#1
Någon som har/vet någon som köpt biltema fälgar? Funderar på köpa fälgar till min bil där.. Men vet inte hur dom är?


8 156 Inlägg
31 mars 2008
#2
Jag har hört att dom är lite obalanserade och att man måste vikta dom ganska så mycket i efterhand.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
31 mars 2008
#3
Farsan har dom sexekrade till dubbdäcken på sin S60 T5. Den går hur fint som helst med dom och om ser bättre ut än originalfälgarna. . smile
Han är helnöjd med dom. 
Jag har kört bilen 80 mil i sträck utan ett enda missöde eller känningar att det ska vara fel på fälgarna.
Dessutom har dom väl garanti på dom.
Jag skulle inte tveka att köpa till min bil där.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

609 Inlägg
31 mars 2008
#4
Finns det inte redan 20 trådar om detta ämne?

* Klåpare
1 718 Inlägg
31 mars 2008
#5

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

1 532 Inlägg
31 mars 2008
#6
Har hört att det är fälgar från svenska fälg!


Med.lem
3 759 Inlägg
31 mars 2008
#7
Jag har hört att det finns en sökfunktion på den här sidan  roll

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

8 156 Inlägg
31 mars 2008
#8
Låser tråden med hänvisning till länkarna ovan.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)


Sök