5203
Sök

Hjälp med att koppla in slutsteg

5 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Jag behöver hjälp med att koppla in ett slutsteg då jag aldrig gjort något liknande. Det är ett MDS Audiophile Classic AC-2. Jag tror att alla kablar redan är dragna då slutsteget följde med bilen och har använts förut. Den senaste ägaren har dock aldrig haft det inkopplat. Så det jag skulle behöva hjälp med är att få reda på hur alla kablar ska sitta.
Jag har lite bilder på hur kablarna och slutsteget i mitt galleri på min sida om det kan vara till nån hjälp.

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 mars 2008
#2
börja me att söka först efter trådar finns säkert 100 trådar om samma sak

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

5 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
#3
Har sökt och kollat igenom trådarna men förstog tyvär inte så mycket mer av det jag läste där.

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 mars 2008
#4
så nu har jag förklarat i nditt galleri

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

5 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
#5
Tackar, tackar du är en räddande ängel:)


Sök