Hur gör jag? GPS i Sony Ericson W960i...inte Wayfinder
1 april 2008
Trådstartare
Hej.
Jag har en SE W960i samt en blåtand GPS-mottagare.![http://200sx.kicks-ass.net/shogun/img47f23f4d0c3bf.jpg]()
![http://200sx.kicks-ass.net/shogun/img47b2eb28bb832.jpg]()
Hur bär jag mig åt för att få igång en GPS-funktion på den?
Vilken mjukvara ska jag använda?
(Inte Wayfinder utan en riktig i stil med TomTom)Jag har tidigare använt en PocketPC med TomTom Navigator och blåtand GPS-mottagare men vill nu slippa släpa med mig PocketPC:n.