5143
Sök

Stämer det med högtalar kabeln ?

1 302 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Jag undrar ifall det stämer det som jag fått för mig att högtalar kabeln ifrån basen ska gå in i slutsteget ?


Avstängd
653 Inlägg
1 april 2008
#2
ja om du vill ha ljud så tongue så svaret är ja cool

Jag har rätt i vad jag än säger.

Offroad Racing
3 123 Inlägg
1 april 2008
#3
stämmer bra. men vart skulle du dra den annars?

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

1 302 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
#4
Hehe tack för svaren wink


1 050 Inlägg
1 april 2008
#6
TT-Avant skrev:
April april...wink

Man kan ju alltid hoppas...

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

5 852 Inlägg
1 april 2008
#7
Dålig bortförklaring wink

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök