4298
Sök

va tycker ni om detta byte

1 798 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
ja ska sälja min kadett 1200 78

nu är de så att de är en som vill byta den mot en passat vr6 92.den var ombes på han hade köpt delarna o skulle nog få dem på måndag de var en ny katt.lambdasond o bromsar fram.har sett bilder på den inte närbilder dock men den ser rätt så tuff ut.är jävlig sugen egentligen ska ja inte ha mer bilar men de är väldigt frestande.han hade även köpt skärmbreddare.

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
8 mars 2006
kolla hur långt den har gått. kamkedjan skall bytas mellan 16-20 tusen mil å de är inte billigt om man lämnar iväg de å inte helt jätte roligt att göra själv.
Bra om han har gjort de isåfall, då hade jag bytt.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Såld på Italienare
579 Inlägg
8 mars 2006
fredde85 skrev:
ja ska sälja min kadett 1200 78

nu är de så att de är en som vill byta den mot en passat vr6 92.den var ombes på han hade köpt delarna o skulle nog få dem på måndag de var en ny katt.lambdasond o bromsar fram.har sett bilder på den inte närbilder dock men den ser rätt så tuff ut.är jävlig sugen egentligen ska ja inte ha mer bilar men de är väldigt frestande.han hade även köpt skärmbreddare.

Kolla så att bromsarna är godkända hos SBP för just den bilen.
Annars får duväl kolla det klassiska. Kamrem, rost och antal tidigare ägare. Har den 15 ägare så e det nog en problembil..

1 798 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
ja problemet är ju det att jag bor ju på gotland o bilen står i växjö.Så jag har bara sett bilder så de är typ på bilderna jag får gå.Ok att de är mer rost än man räknar med så är de ju alltid de skulle bara vara ytrost men som sagt så brukar de ju alltid vara mer.ja har frågat om kopia på bes protokollet ja bromsarna var ju anmärkning på har ja fattat de som.vadå är de extra krångliga dyra bromsar på dessa eller?

1 798 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
ja de är väl just att har man väl börjat riva i bromsarna kankse man får byta hela skiten ok,skivor.belägg. de där me rostiga bromsar är ju inte så kul.

1 798 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
ja ska byta mot den här bilen har ja bestämt mej för nu den har gått 23000mil.9 ägare alla delar som behövs finns alltså katalystator,lambdasond,bromsbelägg,o så va de någon givare till lådan.Han visste inte om eller när kedjan var bytt men de finns inga missljud i bilen.men bara delarna som han har köpt är ju nästan lika mycket värda som min bil.De va fina sportstolar i skinn o öppet filter.Ja ja tycker de blir ett bra byte iallafall med tanke på vad min bil "egentligen" är värd.

1 798 Inlägg
8 mars 2006
Trådstartare
12 ägare var de visst.

importerad 99 egenligen bara bättre tycker jag då har den fått mindre salt på sig.ok de finns ju nackdelar med import med men ja tycker för detta erbjudande så spelar de ingen större roll.

Såld på Italienare
579 Inlägg
8 mars 2006
fredde85 skrev:
12 ägare var de visst.

importerad 99 egenligen bara bättre tycker jag då har den fått mindre salt på sig.ok de finns ju nackdelar med import med men ja tycker för detta erbjudande så spelar de ingen större roll.

Varför vill han byta en bil som är värd mycket mer en den bilen han byter till?
Finns väldigt få personer som inte har vinstintresse i bilaffärer.

1 798 Inlägg
9 mars 2006
Trådstartare
han hade köpt denna bil avställd o då skulle de bara vara o byta skivan bak hade förra ägaren sagt sen så fick han en massa andra anmärkningar på bes.Så nu har han beställt de nya delarna.Han hade skaffat hund förra veckan så nu behövde han en kombi o han hade haft en sån här kadett för några år sen ombyggd till så han gillade den modelllen de var endast på grund av detta han ville byta.

Såld på Italienare
579 Inlägg
9 mars 2006
fredde85 skrev:
han hade köpt denna bil avställd o då skulle de bara vara o byta skivan bak hade förra ägaren sagt sen så fick han en massa andra anmärkningar på bes.Så nu har han beställt de nya delarna.Han hade skaffat hund förra veckan så nu behövde han en kombi o han hade haft en sån här kadett för några år sen ombyggd till så han gillade den modelllen de var endast på grund av detta han ville byta.

Ahaa ok.

1 798 Inlägg
9 mars 2006
Trådstartare
ombyggd till cab skulle det stå

Sök