3045
Sök

Nått att ha lr? Däck!

Sinic
4 april 2008
Trådstartare
#1
Tja.
Ska beställa nya fälgar nu men vettefan vikka däck jag ska ha.
Fälgarna är
ACE - TARGA |7.5*17

Är dessa nått att ha tro?

http://www.gummihuset.se/sommardack.asp … profile=40
Kumho - Ecsta SPT KU31 WR/YR |215/40-17"
Komfortabelt däck med mycket hög prestanda.
Våtegenskaper och ljudnivå i toppklass.

4400:-/4st (1100:-/st) inkl. moms.

Varorna ska beställas från Gummihuset.

Passar däcken bra på fälg med 7.5" och på en S40 osänkt? Nån som har testat däcken?

1 634 Inlägg
4 april 2008
#2
Jag har däck i den storleken på min V40, inga problem, tror även att fälgarna är 7.5, dock osäker, 17" är det iaf wink

Vet att Gummigubben här på Hisingen säljer mycket KUmho och pratar gott om dom.

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

538 Inlägg
4 april 2008
#3
köp större fälgar smile

Sinic
4 april 2008
Trådstartare
#4
andreas_gbg_ skrev:
Jag har däck i den storleken på min V40, inga problem, tror även att fälgarna är 7.5, dock osäker, 17" är det iaf wink

Vet att Gummigubben här på Hisingen säljer mycket KUmho och pratar gott om dom.

Mvh Andreas

dina ace hero ligger ba på 7 tror jag..e la samma som ace Hexan hos gummihuset. men 215/40 borde ju även funka på 7.5

1 661 Inlägg
4 april 2008
#5
Jag har aldrig velat snåla med däck. Det är ju dit liv det handlar om när det släpper.
Jag köpte Pirelli


Sök