3020
Sök

Polykarbonatrutor (makrolon) + rutlim går bra eller?

1 311 Inlägg
4 april 2008
Trådstartare
#1
Ska ju snart lacka mitt projekt och strax efter det ska ju rutorna i, nu undrar jag om det går att limma fast rutorn med ISR 70-04 ( http://www.simson.nl/products-detail.as … SR%2070-04 ) eller om det blir skit tilsammans med mina plastrutor i polykarbonat (makrolon)

tacksam för svar!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

406 Inlägg
5 april 2008
#2
Varför skruvar du inte fast dom? Lättare att byta när dom är sönder repade. smile

My way or the highway? I take both sideways


Sök