6467
Sök

Pokerspelare ?

160 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
Ja, finns ni några där ute som spelar poker på internet, och vart spelar ni isf smile?

358 Inlägg
5 april 2008
Här har du en. Har för tillfället uppehåll för jag bränner för mkt då jag väl sätter igång.

expekt, svenskapsel och unibet brukar jag sitta på.

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

1 582 Inlägg
5 april 2008
Här är en big_smile spelar mest på redbet pga den snabba överförningen när det gäller att föra över pengar till sitt bankkonto, tar några minuter bara så är pengarna inne och det är kalas, sen så spelar jag på svenska spel även. Själv då?

1 489 Inlägg
5 april 2008
Mjodå en till wink

Spelar oftast på Svenskaspel, men har tagit en paus nu, kostar mer än vad det smakar wink

• Även den starka måste ta i när han skiter

160 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
jaha, så kul, ja det gäller att ha koll på in & utgående:), SvS här

zzzoder skrev:
Här har du en. Har för tillfället uppehåll för jag bränner för mkt då jag väl sätter igång.

expekt, svenskapsel och unibet brukar jag sitta på.

160 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
jaha, så du menar att du brukar föra över pengar till din uttagskonto också, hehe:) skämtåsido, själv spelar jag på SvS

Pappi skrev:
Här är en big_smile spelar mest på redbet pga den snabba överförningen när det gäller att föra över pengar till sitt bankkonto, tar några minuter bara så är pengarna inne och det är kalas, sen så spelar jag på svenska spel även. Själv då?

160 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
Okej, Svenska är hyfsat bra, aha tråkigt, att det inte blivit mer utdelning för dig, tänk att vinna Poker VM i Las Vegas si sådär 90Millar för första plats:) de skulle vara nått de

MarcusL skrev:
Mjodå en till wink

Spelar oftast på Svenskaspel, men har tagit en paus nu, kostar mer än vad det smakar wink

Toyota mekaniker
240 Inlägg
5 april 2008
Svenskaspel.. smile

3 113 Inlägg
5 april 2008
jag spelar poker men då inte om riktiga pengar smile facebook har ju en bra application med texas holdem.

jag vet, jag vet, jag är för feg bla bla bla.. tongue

Semper Fi

2 911 Inlägg
5 april 2008
Mest Pokerstars.
Svenskaspel? haha, nätack

Sök