5076
Sök

hur ska jag göra med ?

669 Inlägg
5 april 2008
Trådstartare
#1
hallå
jag har 2st basar
dom är det 6 ohm styck....det är inte dubbel talspole!!obs!

hur ska jag koppla om jag ska köra i 1 ohm? 2ohm eller 4ohm??


5 852 Inlägg
5 april 2008
#2
Du får 3 ohm i detta fall om du kör spolarna i serie.

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

Administratör
11 968 Inlägg
5 april 2008
#3
Läs igenom rubriksanvisningarna och försök igen med en ny tråd med en bättre formulerad rubrik.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök