5149
Sök

Hur kopplar man in slutsteg i bilen?

237 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#1
Heej!

Jag ska koppla in mitt slutsteg i bilen, hur många kablar är det till stereon?
Är det bara koppla in med (In-Put) kabeln eller är det någon mer kabel som ska in i stereon, så den får ström eller vet någon?
Mvh lukas

Abaaaaaaaaa

Dr Snuggles
956 Inlägg
6 april 2008
#2
Lågnivåkabel och remotekabel till stereon. Strömkabel till batteriet, och jordkabel till lämplig jordpunkt i karossen ..

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

4 554 Inlägg
6 april 2008
#3
man börjar med att söka på forumet efter trådar om det aktuella ämnet...
lycka till
låst


Sök