Beror helt på vilken lack du ska ha, slipar/demonterar du själv?
Vet inte hur långt du har å åka men rekommenderar verkligen stylingkompaniet, har min inne där nu, och har följt processen. Superkillar som verklingen tar sig tid (tjötat i ca 20 timmar med Andreas) och lägger ner personligt intresse. Mycket måna om slutresultatet!
På en såpass fet bil ska du väl ha nån fräsig lack antar jag så bästa du kan göra är att ringa för prisuppgifter... varierar mkt från ställe till ställe.
Sky´s the limit...