3490
Sök

Lackering Mitsubishi Lancer EVO 9

2 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Hej! smile

Jag var i England (Southhampton) och hämtade min Evo för ett tag sedan. Jag har nu fixat klart med alla papper på bilen och är helnöjd med tanke på priset jag gav.

Vad jag nu vill är att lackera om hela bilen. Förutom fälgarna.

Den är idag blå, men jag vill ha den svart.

Någon som vet på ett ungefär vad det kan kosta? Känns inte lönt att ringa rundor om man inte vet på ett ungefär. Tacksam för svar wink

135 Inlägg
6 april 2008
kolla med någon som du känner..
om han känner någon som jobbar som lackerare..
isf kan han kanske göra det på sidan så blir det bra mycke billigare..

Evolution Garage
1 299 Inlägg
6 april 2008
Beror helt på vilken lack du ska ha, slipar/demonterar du själv?
Vet inte hur långt du har å åka men rekommenderar verkligen stylingkompaniet, har min inne där nu, och har följt processen. Superkillar som verklingen tar sig tid (tjötat i ca 20 timmar med Andreas) och lägger ner personligt intresse. Mycket måna om slutresultatet!

På en såpass fet bil ska du väl ha nån fräsig lack antar jag så bästa du kan göra är att ringa för prisuppgifter... varierar mkt från ställe till ställe.

Sky´s the limit...

2 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Ja, jag hade helt klart tänkt att lägga ner lite extra på det och vill ju verkligen få bilen i toppskick inför sommaren. Men jag ska ringa runt då, phu, just det jag inte ville. Haha!

Förr eller senare måste det göras. Tack för hjälpen, ska kika lite rundor wink

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
7 april 2008
Mattsvart hade varit så jävla snyggt på en Evo smile

FreddeK
7 april 2008
FL3JM skrev:
Mattsvart hade varit så jävla snyggt på en Evo smile

Håller med=) så elakt!

a.k.a aLan.
281 Inlägg
7 april 2008
en polare till mig jobbar som lackerare, han sa runt 20tusen, då slipar dom ner bilen osv.. hel-lack. dvs lackar karossen innuti med.. inget fuskjobb.. (vanlig blank-svart)

litet riktpris iallafall..

Sök