10 mars 2006
Trådstartare
Skulle vilja byta från mitt gamla fula grillemblem till det nya Volvomärket (som sitter på t.ex v70, s80 mm) Skaffade ett emblem ifrån en v70 men det var för litet, felade nästan en cm runt om..passar märket ifrån någon annan Volvomodell rätt på eller? Måste man beställa nånstans ifrån?
Kul om nån visste!