3488
Sök

Smart och snyggt byggt i bagageluckan...

Telge Drifting Team
602 Inlägg
1 453 Inlägg
7 april 2008
#2
Ganska crappig bild men den enda jag har tillgänglig.
Enkelt bygge men funkar för mig!

http://www.garaget.org/?car=16040&image=492066


Slav
1 454 Inlägg
7 april 2008
#3
det är väldigt funktionsdugligt.. steg och en till bas mm under gilvet.

http://www.garaget.org/?car=49287&image=430548

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Telge Drifting Team
602 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
#4
Sjusta byggen, båda 2...
Men vågar ni lasta grejer som flyger runt där bak??? kan ju skada basen/basarna...


There is no replacement for displacement
630 Inlägg
Telge Drifting Team
602 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
#6
R_fused skrev:
Har en bild <------------

Haha, du va tvungen att såga upp ett hål så man såg basen???


There is no replacement for displacement
630 Inlägg
7 april 2008
#7
Falkich skrev:
R_fused skrev:
Har en bild <------------

Haha, du va tvungen att såga upp ett hål så man såg basen???

Nej, men man märker rätt stor skillnad på ljudet i kupén när man fäller armstödet:)


Telge Drifting Team
602 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
#8
R_fused skrev:
Falkich skrev:
R_fused skrev:
Har en bild <------------

Haha, du va tvungen att såga upp ett hål så man såg basen???

Nej, men man märker rätt stor skillnad på ljudet i kupén när man fäller armstödet:)

Hehe, okejdå.. Då var det ju funktion i det hela åxå, inte bara för utseende tongue



Sök