4917
Sök

nån som kan svetsa för en billig peng ?

mulle mek
679 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
tjaa jag ska montera på en sport ljuddämpare och jag har en böj samt en  stegmuff och ljuddäparen som behöver svetsas ihop och jag undrar om det finns nån som är bra på o svetsa och som kan tänka sig göra det åt mig ? ni får pengar för det  bara o skriva så kan vi diskutera vad ni vill ha betalt. inte allt för dyrt för på en märkes verkstad tar dem 700:- för o göra det.  jag bor i Rönninge/Salem 1 mil innan Södertälje.

hoppas någon vill hjälpa mig wink

Gasar tills det Rasar !!!

3 722 Inlägg
8 april 2008
Inte lönt å fråga här inne på Garaget, ingen som hjälper till här inne ändå!, tro mig. Jo om du känner en kille som svetar och har bil här inne.

blacken
8 april 2008
r3zz1 skrev:
tjaa jag ska montera på en sport ljuddämpare och jag har en böj samt en  stegmuff och ljuddäparen som behöver svetsas ihop och jag undrar om det finns nån som är bra på o svetsa och som kan tänka sig göra det åt mig ? ni får pengar för det  bara o skriva så kan vi diskutera vad ni vill ha betalt. inte allt för dyrt för på en märkes verkstad tar dem 700:- för o göra det.  jag bor i Rönninge/Salem 1 mil innan Södertälje.

hoppas någon vill hjälpa mig wink

Det finns väl ett gymnasium i dom krokarna, stolpa in på fordon där och fråga ifall dom kan smälla ihop det åt dig. Annars så kan du fråga smeden i bovallens ind område vad han kan tänkas att ta..

Neerd
1 596 Inlägg
8 april 2008
100 kr så gör jag det.. men du bodde litta lång bort såg jag nu... men som blacken sa..."kolla med ngt gymnasium"fordonslinje....

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

mulle mek
679 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
hmm min polares bror  lämnade in sin bil i tumba gymnasium o dem skulle byta lite saker åt han gratis men jag tror att det är dem som går i självafordons programmet som kommer byta det så dem typ lär sig. och  för att få svetsa måste man ha en slags utbildning lr va man ska kalla det.  så  men ska ringa dit imorn o se efter va dem säger  wink du som sa att jag skulle snacka med en smed i bovallens. hur ska han hissa upp bilen o svetsa fast det ? jag vill att alla dem 3 delarna svetsas  ihop med varandra. så det inte läcker alls .. aja tack för svaren jag fått men nån  mer som kan svetsa ?

Gasar tills det Rasar !!!

Sök