3498
Sök

Tona bakre sidoruta

2 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
#1
hej!

vill ha lite tips, om hur man tonar de bakre sidoruterna.

hört från flera håll att, för att få de bästa resultate,  måste man tabort rutorna.

vill gärna ha en guide på hur man låssar rutan. ( saab 9-5)

782 Inlägg
8 april 2008
#2
är det en kombi så lägg ovandelen av solfilmen bakåt eller rättare snett/bakåt så den följer stolpen sen värmer man som vanligt och formar den. funkar utmärkt utan att ta ur några rutor.



Sök