Tja..ska lacka ner min Saab 93:a... och undrar om de är någon som kan ge mig lite tips o trix om de... B.l.a ska handtagen lackas och undrar om de är svårt att plocka bort dom? Och så undrar jag om någon har någon ide på vad man kan göra för kul med Grillen?
sorry, var lite petig bara, SAAB 93 är en helt annan bil
Hahaha, direkt när jag såg trådnamnet tänkte jag hoppa in och mobba TS för felskrivningen men någon annan hann tydligen före
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
sorry, var lite petig bara, SAAB 93 är en helt annan bil
..hehe jaha ja kom på de...
Glöm då inte att redigera topicen och även modellen på bilen din
Lite för ny för att vara en 93:a
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P