3840
Sök

Ska lacka ner min 93:a..

TeamBerget
35 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
#1
Tja..ska lacka ner min Saab 93:a... och undrar om de är någon som kan ge mig lite tips o trix om de...
B.l.a ska handtagen lackas och undrar om de är svårt att plocka bort dom?
Och så undrar jag om någon har någon ide på vad man kan göra för kul med Grillen?

Tack på för hand big_smile

Din Dröm Min Verklighet

Turbocharged
421 Inlägg
6 april 2008
#2
Inte din SAAB 9-3 då?

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

TeamBerget
35 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
#3
Va?!

Din Dröm Min Verklighet

Tidsoptimist
184 Inlägg
7 april 2008
#4
Du har skrivit 93:a, och han anmärkte på stavningen, det ska vara 9-3
Senast redigerat av nooky (7 april 2008)

Jag försöker iaf...

Turbocharged
421 Inlägg
7 april 2008
#5
sorry, var lite petig bara, SAAB 93 är en helt annan bil wink

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
7 april 2008
#6
Innox skrev:
sorry, var lite petig bara, SAAB 93 är en helt annan bil wink

Hahaha, direkt när jag såg trådnamnet tänkte jag hoppa in och mobba TS för felskrivningen men någon annan hann tydligen före sad


big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

TeamBerget
35 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
#7
Innox skrev:
sorry, var lite petig bara, SAAB 93 är en helt annan bil wink

..hehe jaha ja kom på de...wink

Din Dröm Min Verklighet

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
9 april 2008
#8
rallykalle20 skrev:
Innox skrev:
sorry, var lite petig bara, SAAB 93 är en helt annan bil wink

..hehe jaha ja kom på de...wink

Glöm då inte att redigera topicen och även modellen på bilen din wink

Lite för ny för att vara en 93:a tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök