4501
Sök

Kampanjpris på Ctek Multi XS7000

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
#1
Tänkte bara tipsa om att det är kampanjpris på Ctek MSX7000 hos mekonomen.

Dom tar annars 1495kr för den men säljer den för tillfället för endast 895kr, precis när jag var på jakt efter en bra laddare till bilen tongue

Och innan någon ens får för sig att fråga så kan jag meddela att jag inte jobbar på mekonomen, jag känner ingen som jobbar där heller, vill bara tipsa bilfolket om ett rejält klipp smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
10 april 2008
#2
Är inte direkt i behov av laddare men alltid bra med tips!

TBOC_Razor skrev:
Och innan någon ens får för sig att fråga så kan jag meddela att jag inte jobbar på mekonomen, jag känner ingen som jobbar där heller, vill bara tipsa bilfolket om ett rejält klipp smile

De var synd, man kan få rabatt om man känner folk tongue


542 Inlägg
10 april 2008
#3
Ctek laddarna är undebara. är nog den bästa laddare som jag haft så jag rekomenderar dom starkt

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
#4
bumpe skrev:
Är inte direkt i behov av laddare men alltid bra med tips!

TBOC_Razor skrev:
Och innan någon ens får för sig att fråga så kan jag meddela att jag inte jobbar på mekonomen, jag känner ingen som jobbar där heller, vill bara tipsa bilfolket om ett rejält klipp smile

De var synd, man kan få rabatt om man känner folk tongue

Jo visst kan man få rabatt om man känner någon som jobbar någonstans wink men jag råkade bara vara ute efter en laddare till bilen, hade hört mycket gott om ctek och kollade upp deras laddare. Bestämde mig för att 7000-modellen var rätt för mig och skrev ut en lista med återförsäljare inom 50 kilometer från där jag bor och började ringa runt.

Snacka om jag blev förvånad när killen på mekonomen sa att den kostade 895kr, tänkte WTF??  hörde han fel på modellen eller ??

Men det var som sagt tydligen en kampanj just nu och jag blev ju inte direkt ledsen för det, tänkte tom köpa två laddare bara för det tongue   (kan ju alltid vänta ett tag och sälja den ena när kampanjen är över wink ).

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök