10 april 2008
Trådstartare
Hej!
Jag ska byta mina högtalare i 635an och behöver garagets hjälp=)
Jo det är såhär att dom jag har är slut och behöver införskaffa mig nya 4x6...hmm undrar ni då varför just denna modell, jo dom sitter tyvärr original i framskärmen på dessa gamla hinkar. Vill inte göra hål i dörrar etc bara för att få i andra högtalare.
Sen själva dilemmat är att dom inte får vara för djupa...så tunna och smäckra som möjligt och dom får inte bygga utåt heller för då får jag inte ner handsfacket.
Så har ni några tips? har testat jbl gto och dom var lite för grova...gick på ena sidan men handsfacket tog i.
Mvh Fredde