Har hittat de till ett lågt pris men undrar om de är nått att ha? har lighning audio i dörrarna nu men ska byta så ett skysst svar vore nice från nå som kan lite:P
Uppgraderade från MDS Fanatic 213 (5,25") till Infinity Reference 5022i (5,25") i slutet av förra året. Var som natt & dag! Riktigt skön diskant på Infinity-högtalarna Men du kan ju provlyssna på Infinty Kappa-serien också innan/om du köper. Kostar lite mer men tycker dom låter lite bättre (baserad på lite lätt provlyssning hos BRL)
Infinity Reference har ju riktningsbara diskanter också, det är ett plus.
Visserligen inte samma, men jag har infinty reference 6510cs 6,5" i framdörrarna. tycker det låte riktigt bra! ändå negativa är att det kan låta lite "vasst" ibland. Driver det med ett carpower hpb1502