11 april 2008
Trådstartare
Tjena alla, skulle behöva lite hjälp och tips!
Ska köpa mig lambo-gångjärn till min s60 (-01) och jag skulle vilja ha öppning av dörrarna med ett knapptryck (så dom åker upp).
Någon som vet vad jag behöver för det? Skulle behöva lite tips, ifall att det går att få sånt till dörrarna.
MvH Mathias