3800
Sök

S60 Lambo-dörrar!

5 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
#1
Tjena alla, skulle behöva lite hjälp och tips!

Ska köpa mig lambo-gångjärn till min s60 (-01) och jag skulle vilja ha öppning av dörrarna med ett knapptryck (så dom åker upp).
Någon som vet vad jag behöver för det? Skulle behöva lite tips, ifall att det går att få sånt till dörrarna.

MvH Mathias

Herr Laddtryck
26 Inlägg
11 april 2008
#2
Bästa svaret får du nog av kennykyrk här på garaget smile

767 Inlägg
11 april 2008
#3
kan ju köpa automatiska så går dom både upp och ner kolla på http://www.dreamcar.nu/

el på blocket där hittade ja för 12000:- universal

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se


Sök