3788
Sök

Måla dödytorna

241 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
#1
Jag tänkte måla dödytorna på mina lycktor till 940:in. Men vet inte riktigt vad man kan måla och inte.
Är det någon som gjort det och vill lägga upp en bild på vad man kan måla och inte?

Tacksam för svar smile


German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 april 2008
#2
Finns väl en tråd om sånt här förut?
SÖK i forumen människa. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

241 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
#3
Jag gjorde det men fann inget sad



Sök