2099
Sök

Stulen folkvagn (bubbla) sökes!!

190 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Nu har jag tappat tron på biltjuvar överlag. Inatt 5/4 så stal nån liten mupp min morsas gamla bubbla neutral. Den är mörkgrön rostig som f-n och sågs senast på vikingagatan 22 i stockholm. Till saken hör att den hade nästan ingen bensin i så dom kan inte ha kommit långt.

Regnummer är DPR357  mörkgrön -71 bubbla

ser ni nåt så kan ni ringa mig på 0739232869

tack på förhand Micke

There´s a very fine line between a hobby and mental illness

8 156 Inlägg
6 april 2008
Så du har trott på biltjuvar?
Iaf. Det är antagligen någon pundare som stal den för en joyride. Förhoppningsvis så står den på någon parkeringsplats.

Du har ingen bild på den?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
6 april 2008
crazy75 skrev:
Nu har jag tappat tron på biltjuvar överlag.

jag tror att du hade varit mindre besviken om du från början inte hade litat på tjuvar alls big_smile

Inspiration comes standard

190 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Tyvärr ingen bild, men ena bakskärmen är fast tejpad med silver tejp. Och vad jag menar är att man skunker bra jävla lågt om man tar en gammal risig bubbla för en joyride. men som tidigare sagts jag hoppas att den står på en parkeringsplats, vore trisst om den kvaddades.

8 156 Inlägg
6 april 2008
Fast en pundare kanske inte har sådan skill så att han/hon kan bryta sig in och starta en modernare bil?
Kan ju vara några snorungar också.

Silvertejp. Det är ju ett ganska så bra signalement. Lär ju inte gå att missa den?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

190 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Nej den syns rätt så bra, plus att det var inte mer än 1/4 tank i bilrackarn så man kommer inte så långt om man inte tankar den och det lär dom ju inte göra.

Så nu fär jag låna ut min lilla swift till morsan så länge mad. Tristaste av allt var att jag precis hade rostlagat golvet och stoppade i ett nytt batteri i torsdags, dammit var sur jag blir när jag tänker på det.

190 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Bileländet hittat o på verkstad för reparation...

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
9 april 2008
crazy75 skrev:

Antar att det var som folk förutspådde, dvs pundare som körn nån mil... Slogs de sönder något eller?

190 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
v8rickard skrev:
crazy75 skrev:

Antar att det var som folk förutspådde, dvs pundare som körn nån mil... Slogs de sönder något eller?

Bröt sönder rattstången och klippte lite kabel, i övrigt hel. Det roligaste av allt var att dom hade med sig ett eget rattlås som dom satte i ratten (olåst) och vek fram sätet så att den inte såg sönderbruten ut.

dom skulle väl hämta den igen lite senare...

Sök