3795
Sök

Besluts ångest, hjälp! :D

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
#1
Tjenare!

Listerna som sitter runt om på intstrumenpanlen i en Volvo 740 brukar ju folk ganska ofta lacka om. Och i mitt fall är mina vita, men vad tror ni om att göra dom blank svarta ? Instrumenpanelen är svart och den frägen är lite mer matt än vad dom här kommer bli isåfall. Tror ni det kan bli bra ?

Hoppas ni förstår vilken list jag menar annars får ni säga till så jag kan förklara mer.

Mvh Emil

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

767 Inlägg
11 april 2008
#2
tycker du skall göar dom matt svart

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

huh?
10 427 Inlägg
11 april 2008
#3
Är ju mer eller mindre mattsvart original.

Kör hårt på blanksvart, "piano lack".
Skulle nog vara stiligt smile Bra mycket bättre
än silver och allt vad folk brukar ha.


Motorburen Ungdom
499 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
#4
aa precis steifan, lägger ett par lager klarlack så det blänker rejält med några sliptag med våtslip emellan. Tror det kan bli bra. Vill vara lite speciell och inte ha dom dära silvriga och så big_smile Som jag brukar säga " Det är detajlerna som gör en bil speciell"

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton


Sök