13 april 2008
Trådstartare
tjenare, har intresserat mej av fälgar hos dem. men de finns inte i lager, hur lång tid brukar det ta innan de levereras? någon som har en aning? modellen är zito gtr blck. någon som har använt fälgen? @trucken
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)