Om du inte planerar att byta högtalarna så gå in på en billjuds försäljare och be om deras billigaste modell. Går väl på en 700 kr iaf. Om du däremot i framtiden planerar att köpa nytt ljud också så kan jag varmt rekomendera Alpine-CDE9871R, köpte mig en själv nu i vintras och är hur nöjd som helst med den!
ok ok nja själva syftet är ju bara bättre sterio för radio och har kassett på den ja använder nu och den funktionen använder man inte så och ja glömmde nämna den ja har nu har inte äns rds så
och syftet me sterion är bara radio till och från jobbet sen byta bil flytta över sterion och skaffa riktiga högtalare och massa grejjs nångång i framtiden iof så har jag sagt i 2 år nu men ändå
Jag tycker att alpine stereon längre upp i tråden är ett kanonval om du vill ha lite ljud i bilen endast och trots att den är såppas billig låter den endå bra