5165
Sök

dax och köpa ny bil sterio några tips?

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
#1
nefan börjar bli dax och byta upp sterion lite

nån som vet några hyfsade för max 2 lök? behöver inte va allt för krävande har bara 2 sunkiga saab orginal högtalare


Tyskstuk
466 Inlägg
11 april 2008
#2
Om du inte planerar att byta högtalarna så gå in på en billjuds försäljare och be om deras billigaste modell. Går väl på en 700 kr iaf. Om du däremot i framtiden planerar att köpa nytt ljud också så kan jag varmt rekomendera Alpine-CDE9871R, köpte mig en själv nu i vintras och är hur nöjd som helst med den!

http://www.brc.se/sortiment/artikel.asp … ;VGR=U1110
Det där är dock en lite billigare modell, enda som skiljer är att den inte har rattvolym. Bra priser nu också eftersom att de är utgående modeller!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
#3
ok ok nja själva syftet är ju bara bättre sterio för radio och har kassett på den ja använder nu och den funktionen använder man inte så  och ja glömmde nämna den ja har nu har inte äns rds så

och syftet me sterion är bara radio till och från jobbet sen byta bil flytta över sterion och skaffa riktiga högtalare och massa grejjs nångång i framtiden iof så har jag sagt i 2 år nu men ändå


Turbocharged
421 Inlägg
11 april 2008
#4
Köp något billigt på biltema.

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
#5
jag är anti feltema hur som haver vad de än gäller

då tror ja de e bättre nöjja sig me sterion man har om man ska handla på biltema


5 852 Inlägg
13 april 2008
#6
Jag tycker att alpine stereon längre upp i tråden är ett kanonval om du vill ha lite ljud i bilen endast och trots att den är såppas billig låter den endå bra

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg


Sök