13 april 2008
Trådstartare
Som sagt.... Hur ska jag enklas göra för att fästa dessa sidokjolar??
Finns ju liksom inga fästen!!
Tackar för alla tips jag kan få....
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/38048/313517_gefp5z.jpg]()
bilden är lånad....
men det är exakt sånna sidokjolar jag ska fästa på min bil...!!!
Senast redigerat av maniac_man84 (13 april 2008)