5078
Sök

värde på Amega q-comp 60?

120 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
#1
Hej!

En polare har ett par Amega q-comp 60, midbasar liggandes som jag är sugen på att köpa.
Det är med lila chassi och har väl ett antal år på nacken, men vad tror ni de är värda? smile


5 852 Inlägg
13 april 2008
#2
komplett kit kanske en 1000-1500...

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

120 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
#3
I detta fallet var det bara just midbasarna lösa.



Sök