Provmonterade en fälgen tidigare idag! tyckte det va så jävla snyggtmen nu längrat man tills våren är här! tänkte sänka bilen 40mm runt om innan fälgarna åker på när jag stod där och kollade på den provmonterade fälgen ville jag inte ta av den va fan nära på att dra fram värmepistolen och smälta bort all jävla snö! men man var ju illa tvungen att montera bort fälgen !
ni kan ju lägga några fina komentarer vill gärna veta vad ni tycker?!
Ser bra ut blir nog riktigt nice när du får ner den på backen men är du säker på att du inte ska ta en 55mm sänkning personligen tror jag inte du blir nöjd med 40mm mvh