Bästa är att sätta ett kitt i fram dörrarna på den, plocka bort 3,5" i instrumentbrädan och köpa en adapter och fälla ner diskanten där.
5,25" sätter du i dörrenm får dock inte vara för djupa högtalare om du vill använda dig av orginal fastsättning.
I bakdörrarna sätter du också 5,25" med hjälp av en adapter.
mvh marcus
Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet