12 april 2008
Trådstartare
Hej!
Har en avställd Mercedes ståendes som jag tänkt få igenom besiktningen men efter att den vilat i ett år har blinkersen börjat bete sig märkligt. Ibland funkar blinkersen & ibland inte. Har testat med att byta säkring men det har inte gett något resultat. Vet inte riktigt var jag skall börja felsöka & är inte någon hejare på bilelektronik.
All annan elektronik funkar fint i bilen.