7060
Sök

740 blinkers problem

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
#1
vart sitter blinker-relät på en 740 GL 88:a  ? hur ser det ut? jag tänkte försöka rengöra där eller nått..
för ibland så verkar det som att enbart blinkers och instrumentpanelen dör...
och stänger jag av och sätter på bilen kommer strömmen igen..

2 118 Inlägg
15 april 2008
#2
bakom säkringarna i mittkonsolen. vet dock inte vilken av dom det är tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

"Ijenkligen"
788 Inlägg
15 april 2008
#3
https://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/284413_364dqz.jpg
tongue

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
#4

grymt tack, men finns det andra relän nånstans? - för instrumentpanel eller blinkers?
och hur fan ska man komma åt tex: G121.. ?
Senast redigerat av richardoo290 (15 april 2008)

"Ijenkligen"
788 Inlägg
15 april 2008
#5
Det är inga problem att komma åt smile Plocka bara av askkoppen och kåpan bakom så kommer du åt.
Plockar du bort facket som sitter ovanför, så blir det ännu lättare wink

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

3 650 Inlägg
15 april 2008
#6
Lossar du hela boxen från clipsen som håller fast den så kommer du åt ÄNNU lättare wink
Senast redigerat av Kesler (15 april 2008)



Sök