15 april 2008
Trådstartare
NMI skrev:
ser inte ut som en h1 lampa, men det ska ju vara h1 till saaben,
är du säkert det sitter h1 på din ?
vad är det för årsmodell ??, är den importerad, eller eftermarknads dimljus ???
sitter h3 i dom nyare..
Ojsan, lampan på bilden är inte en H1 lampa

det är en H8, men kontakten ser likadana ut...Det va därför jag la in bilden

Det ska vara en h1 lampa i bilen...för det sitter h1 halogen nu

Problemet är att lampan ser ju princip ut som en vanlig, fast man får ju inte lampan att sitta kvar.
Ska man skära sönder den gammla lampsokeln och sätta i xenonlampan i?

Senast redigerat av kwansa (15 april 2008)
Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.