14 april 2008
Trådstartare
vill sänka bilen men ja har bara hitta H&R 50mm sänkning. ja vill inte har mer än 35 mm är i växjö hela tiden o dom har massa fartgupp så vill inte ha för lågt..nån som sett eller hört nått om sänkingssatser till 300c ?
Inspiration comes standard