Tjena jag har en volvo 460 från 1991 som jag hade velat hitta lite styling delar till, exempelvis andra sidoblinkers, strålkastare m.m men hittar inte nånting.
Tjena jag har en volvo 460 från 1991 som jag hade velat hitta lite styling delar till, exempelvis andra sidoblinkers, strålkastare m.m men hittar inte nånting.
Kanske någon som vet vart man kan hitta det?
Tacksam för svar
Det går ju ta mycket delar från den lite nyare 460-in..
Tacksam för svar
Jo det är sant, jag har haft funderingar att slänga över lite delar från den nya modellen, men tänkte om det finns något snyggt (inte för överdrivet) kjolpaket till 460n
Tacksam för svar
Jo det är sant, jag har haft funderingar att slänga över lite delar från den nya modellen, men tänkte om det finns något snyggt (inte för överdrivet) kjolpaket till 460n
Tack ändå för tipset
Inte en aning.. Går ju bygga själv annars.. Men sänkningssatts finns ju iaf
vita sidoblinkers kan du ta från en BMW av nått slag kommer inte ihåg vilken dock.. ser likadan ut som orginal men med vitt glas
JonasHalt skrev:
Inte en aning.. Går ju bygga själv annars.. Men sänkningssatts finns ju iaf
ajamen jag har också hittat sänkningssats, har även hittat ögonlock och igår hittade jag även ett kjolpaket fram (tro det eller ej det finns att köpa)
Kanske inte det snyggaste på planeten men det funkar, har inte sidan på denna datan men kan länka till den när jag sitter framför den andra datorn om det är någon som är intresserad:P
Angående bmw blinkersglas: vet du om det passar utan några förändringar eller så?