2679
Sök

Styling delar till volvo 460 91'a

46 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
Tjena jag har en volvo 460 från 1991 som jag hade velat hitta lite styling delar till, exempelvis andra sidoblinkers, strålkastare m.m men hittar inte nånting.

Kanske någon som vet vart man kan hitta det?

Tacksam för svar

699 Inlägg
14 april 2008
chris87 skrev:
Tjena jag har en volvo 460 från 1991 som jag hade velat hitta lite styling delar till, exempelvis andra sidoblinkers, strålkastare m.m men hittar inte nånting.

Tacksam för svar

Det går ju ta mycket delar från den lite nyare 460-in..

Bilgalen elektriker :)

46 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
JonasHalt skrev:
chris87 skrev:

Tacksam för svar

Jo det är sant, jag har haft funderingar att slänga över lite delar från den nya modellen, men tänkte om det finns något snyggt (inte för överdrivet) kjolpaket till 460n

Tack ändå för tipset

699 Inlägg
15 april 2008
chris87 skrev:
JonasHalt skrev:
chris87 skrev:

Tacksam för svar

Jo det är sant, jag har haft funderingar att slänga över lite delar från den nya modellen, men tänkte om det finns något snyggt (inte för överdrivet) kjolpaket till 460n

Tack ändå för tipset

Inte en aning.. Går ju bygga själv annars.. Men sänkningssatts finns ju iaf smile

Bilgalen elektriker :)

2 122 Inlägg
15 april 2008
vita sidoblinkers kan du ta från en BMW av nått slag kommer inte ihåg vilken dock.. ser likadan ut som orginal men med vitt glas
Senast redigerat av Kirre (15 april 2008)

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

46 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
Kirre skrev:
vita sidoblinkers kan du ta från en BMW av nått slag kommer inte ihåg vilken dock.. ser likadan ut som orginal men med vitt glas

JonasHalt skrev:
Inte en aning.. Går ju bygga själv annars.. Men sänkningssatts finns ju iaf

ajamen jag har också hittat sänkningssats, har även hittat ögonlock och igår hittade jag även ett kjolpaket fram (tro det eller ej det finns att köpa)big_smile

Kanske inte det snyggaste på planeten men det funkar, har inte sidan på denna datan men kan länka till den när jag sitter framför den andra datorn om det är någon som är intresserad:P

Angående bmw blinkersglas: vet du om det passar utan några förändringar eller så?

//chris

Sök