4401
Sök

Mediaprofilen Nabilas bottennapp

590 Inlägg
16 april 2008
Mackanol skrev:
Vad är Nabila för något?

Nabila Abdul Fattah, född 4 juni 1981, även känd bara som Nabila, är en svensk rappare av libanesiskt-kurdiskt ursprung och krönikör i tidningen Metro. Hon mottog Björn Afzelius-priset 2004.

Nabila samarbetade med Revolutionär Kommunistisk Ungdom (RKU) i samband med att RKU gav ut samlingsskivan "Framåt - För Palestinas befrielse". Hon har även agerat fotomodell för Motkraft.

Från Wikipedia. smile
Senast redigerat av eriksson87 (16 april 2008)

Autonom
16 april 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
Autonom skrev:
FLindgren skrev:

vad har "Italiensk Kvalité" med saken att göra du fattar väll att han syftar på sin bil?, detta är ett bilforum, och du verkar inte ha ett dugg intresse av bilar utan mera bara att sitta och diskutera skitsaker med folk.

Ännu en fjant som är här för att provocera. Du som är så snabb på att döma om jag är bil intresserad eller ej kan ju dra en vild gissning på vad jag gillar? Har nu insett att folk runt om landet inte klarar av en tråd utan att göra den sunkig och ledas till ett fiasko.

Du har varit medlem i fyra månader utan att lägga upp en bild på din bil, eller skrivit vad du gillar för bilar,intresse m.m i din presentation och  dylikt. bara om hur sverige går under ungefär. du har inte röstat på en enda bil, om man ser på vad för forumsinlägg så är nästan alla i off topic tråden. där du b.la skriver att arabländerna är svin och att invadrarna förstör sverige med brott m.m.

men du kanske inte gillar att prata om ditt bilinstresse bara. så förlåt om du tog illa upp;)

Min kännedom om bilar ligger inte på topp, därför avstår jag ifrån att göra mig viktig på de trådarna och väljer därför att läsa mig till det jag behöver veta om min bil. Arabländerna är inga svin(wtf?), inte heller folket där, utan jag ogillar dess kapitalistiska vanor och deras sätt att hantera pengar.
Invandrare har bidragit till skyhög statistik som skulle ge er svindel, det är ingenting jag vill försvara med en valsedel. Vill även påpeka att jag inte är så insatt i vad människan delas in i, så tro inte att jag är rasist, det gör er bara till mentala dvärgar som inte har någon koll på själva begreppet: rasism.

Körv
3 535 Inlägg
16 april 2008
Har du inte lärt dig å hålla käft om sånt här.

Truckdriving Man

945 Inlägg
16 april 2008
decib3L skrev:

Inte för att på något sätt trampa på dig här men folk borde väl få uttrycka sina åsikter? Varesig du gillar dom eller inte.

Maizer
16 april 2008
Trådstartare
Autonom skrev:
Maizer skrev:
Autonom, vilket bottennapp du är.
Men nu kan alla smånassar på detta forum ha en riktigt kolla ns att leka rasist med.

Rasism är helt utanför mina åsiktsbanor. Att du klarar av att vara så självgod att du sticker upp ditt tryne i tråden och droppa mig under en "ism". Jag menar... Shit vilken låg självkänska du måste ha när du inte har någon koll på vad/hur jag tänker och låter din suddiga bild av mig ta överhanden och börjar skriva dynga. Du är nog den rassuspekte. -Patetiskt att du kommentera.

Jaså man kan inte droppa dig under en ism, då har du ingen som helst politisk åsikt med andra ord i stort sett. Sen undrar jag vad solkorset på din avatar gör där om du inte vill placeras under någon ism?
Den kopplas ju så lätt ihop med extrem"ism" du vet. Bubben.

1 217 Inlägg
16 april 2008
Random Moderatoooor!? Var äääär du?big_smile

Autonom
16 april 2008
Trådstartare
Sir_x skrev:
decib3L skrev:

Inte för att på något sätt trampa på dig här men folk borde väl få uttrycka sina åsikter? Varesig du gillar dom eller inte.

Helt riktigt, credit till en som hänger med.

Sök