Företag i Skåne som söker truckförare, vilka tror ni?

Kungen-EssE
16 april 2008 · 993 Inlägg

Tja..


Någon som har något lager jobb på G??
Skriv ner några här man kan ringa imoron bitti och höra.
inom skåne områdena..
helst Malmö & Lund trakterna
har b-körkort, truckkort, farligt gods kan jag också köra och hantera..

mvh

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
330beamer
16 april 2008 · 78 Inlägg

Kolla med bemanningsföretag typ poolia. Har en kompis som jobbade som truckförare, bra betalt oxå.

Kungen-EssE
16 april 2008 · 993 Inlägg

tackar..

vart finns dom ?

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
330beamer
16 april 2008 · 78 Inlägg

Både Manpower och Poolia finns i malmö. Min kompis jobbade på manpower. Fick betalt även när de inte hade jobb till honom.

beta
17 april 2008 · 804 Inlägg

Pema arbetskraft hade mycket jobb runt malmö när jag jobbade för dom för 2år sen. Inte världens seriösaste bemmaningsföretag men har ett finger med lite här och var. Se bara till att hålla Möller i örat om du börjar där. wink

KHRacing
17 april 2008 ·

330beamer skrev:
Både Manpower och Poolia finns i malmö. Min kompis jobbade på manpower. Fick betalt även när de inte hade jobb till honom.

om man har fast jobb jq (jobbr för dem så jqg vet)

beta
17 april 2008 · 804 Inlägg

KHRacing skrev:

330beamer skrev:
Både Manpower och Poolia finns i malmö. Min kompis jobbade på manpower. Fick betalt även när de inte hade jobb till honom.

om man har fast jobb jq (jobbr för dem så jqg vet)

Stämmer bra, fast jobb @ bemmaning = garantilön när där inte finns jobb.
Men, de kan även ge en en visstidsanställning och då klarar de sig från det.

Du borde byta plats på dina Q och A-tangenter. ;=

FreddeK
17 april 2008 ·

bemanning suger pungråtta. leta ett större bolag...volvo saab ica osv istället! mycket bättre arbetsvillkor!

Skaune
17 april 2008 ·

eller så kan man ju kolla på arbetsförmedlingen, sist jag kollade så söktes det  truckförare.

KHRacing
17 april 2008 ·

baaki skrev:
Du borde byta plats på dina Q och A-tangenter. ;=

gipsad hand.......

AeroMalm BMW fantast
17 april 2008 · 1 172 Inlägg

där finns... bemannings partner, effekt personal och utbildarna också... dom tar swep in folk från.. ahr sjölv varit uppe hos utbildarna i hbg och tagit truckkort hos dom genom sep,, dom har mycket truckjobb och sånt... googla på utbildarna

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
KHRacing
17 april 2008 ·

AeroMalm skrev:
där finns... bemannings partner, effekt personal och utbildarna också... dom tar swep in folk från.. ahr sjölv varit uppe hos utbildarna i hbg och tagit truckkort hos dom genom sep,, dom har mycket truckjobb och sånt... googla på utbildarna

kan rekommendera Utbuldarna starkt, mkt köring, fria skyddsskor, möjlighet till studiebidrag, bra läge,  sjysst folk där
var där hösten -06 för truck/farligt gods utbildningen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang