har du orginal steroen i så finns de ju en kontakt på kablarna till den så e de ju bara köpa ett adapter kablage finns på mekonomen o biltema o liknande så de ju bara stoppa i annars så köp dig ett universal iso-kablage o skarva i så slipper du klippa kablarna på stereon o de går lätt o smidigt ifall du bil byta stereo elelr behåhålla den till nästa bil
Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)