6275
Sök

Glapp i helljuskontakten på Hyundai Atos

341 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
#1
Ja, som rubiken lyder, det verkar som det glappar i spaken till helljuset, har man det på och kör över ett litet gupp så slockar helljuset, sen går det på igen om man slår lite på spaken. Samma sak om man slår på den o det är på. Någon som råkat ut för detta?

414 Inlägg
18 april 2008
#2
nja men jag har ett typ liknande problem fast med halv ljuset .
har inte orkat göra nått åt det men det är lite spänning när man åker rally på små vägarna XD

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t


Sök