3261
Sök

112/5 på 142??

Weber frälst!
223 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#1
Passar fälgar som har 112/5 på en 142 -73???

Det är 108/5

DFFL
9 020 Inlägg
18 april 2008
#2
Nej.
Senast redigerat av FireTraXX (18 april 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Driifter;)
1 630 Inlägg
18 april 2008
#3
vrf ens fråga när du vet att de inte är samma bultmönster? du kan sätta på 5x110 om du har muttrar me lös kona annars e de bara 5x108 som gäller.. om du nu inte har tänkt dig spacers så kan du ju ändra bultmönstret till 5x112

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
18 april 2008
#4
Renault med 5 bult har samma bultmönster som Volvon annars.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

2 924 Inlägg
18 april 2008
#5
Bra att veta då att det är mer än bultmönstret du måste ta hänsyn till, ET/offset, navdiameter, höjd etc

...felaktigt ET/offset så de kommer för långt ut eller för långt in så de tar i bromsok, fjäderben, kan man oftast lösa med spacers men det är ju en tillkommande kostnad på ca 2000kr

~ Life is short, have FUN! ~

291 Inlägg
18 april 2008
#6
Irmscher Vectra skrev:
Renault med 5 bult har samma bultmönster som Volvon annars.

inte alla 5 bult till renault..finns även dom med 5/118..wink



Sök