hej! undrar som topic vad det är för fördelarlock man ska ha när du rakställer en T5 i en tex 740 ? är det något specialbyggt som där med är dyrt ? Tack på förhand
Dom flesta åker väl med orginal lock . Antingen så fixar du så det hamnar i fram på kammen eller så låter du det sitta i bak på orginalplats . Har väl med platsen att göra att folk flyttar fram locket . Sök annars på lite sånna bilar här på garaget å fråga hur vederbörande gjort . Ett annat tipps e ju att fråga på www.turboperformanceclub.com
å det snabba svaret vill du kanske ha för det börjar bli soligt ute nu
Dom flesta åker väl med orginal lock . Antingen så fixar du så det hamnar i fram på kammen eller så låter du det sitta i bak på orginalplats . Har väl med platsen att göra att folk flyttar fram locket . Sök annars på lite sånna bilar här på garaget å fråga hur vederbörande gjort . Ett annat tipps e ju att fråga på www.turboperformanceclub.com
å det snabba svaret vill du kanske ha för det börjar bli soligt ute nu
orginal tror jag inte , för så mkt plats finns inte.
och vädret gör till stor del detta JA tack så länge
kan inte bli medlem där , det är den enkla anledningen , står att min e-mail redan är registrerad, vilket den inte är , inte av mig iaf. och har mejlat dom och frågat vad som är fel men inte fått något svar