5234
Sök

Fördelarlock till rakställd T5

726 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
hej! undrar som topic vad det är för fördelarlock man ska ha när du rakställer en T5 i en tex 740 ? är det något specialbyggt som där med är dyrt ? Tack på förhand

726 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
ingen som vet? vore väldigt tacksam för snabbt svar

Reparatör
630 Inlägg
13 april 2008
Dom flesta åker väl med orginal lock . Antingen så fixar du så det hamnar i fram på kammen eller så låter du det sitta i bak på orginalplats . Har väl med platsen att göra att folk flyttar fram locket . Sök annars på lite sånna bilar här på garaget å fråga hur vederbörande gjort . Ett annat tipps e ju att fråga på www.turboperformanceclub.com

å det snabba svaret vill du kanske ha för det börjar bli soligt ute nu tongue

726 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
mektrollet skrev:
Dom flesta åker väl med orginal lock . Antingen så fixar du så det hamnar i fram på kammen eller så låter du det sitta i bak på orginalplats . Har väl med platsen att göra att folk flyttar fram locket . Sök annars på lite sånna bilar här på garaget å fråga hur vederbörande gjort . Ett annat tipps e ju att fråga på www.turboperformanceclub.com

å det snabba svaret vill du kanske ha för det börjar bli soligt ute nu tongue

orginal tror jag inte , för så mkt plats finns inte.

och vädret gör till stor del detta JA wink tack så länge

726 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
ingen som vet ?

Reparatör
630 Inlägg
18 april 2008
Har du verkligen sökt på  TPC och inte fått svar ?? Finns ju typ massor med folk som samma sak som du tänkt göra .

726 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
kan inte bli medlem där , det är den enkla anledningen , står att min e-mail redan är registrerad, vilket den inte är , inte av mig iaf. och har mejlat dom och frågat vad som är fel men inte fått något svar

4 824 Inlägg
18 april 2008
VEM är det du har mailat? jag känner flertalet i styrelsen osv, vissa hänger även här på garaget.

Nu till frågan, du får ta ett orginallock och bygga om så att det ser ut som det gör på 700/900.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

726 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
Christian S skrev:
VEM är det du har mailat? jag känner flertalet i styrelsen osv, vissa hänger även här på garaget.

Nu till frågan, du får ta ett orginallock och bygga om så att det ser ut som det gör på 700/900.

fyllde i de frågeformuläret för ett tag sedan...

ett 850 orginallock då menar du?

Sök