6306
Sök

BILDER - Omgjorda dörrsidor!

424 Inlägg
18 april 2008
Trådstartare
#1
Hejs!

Sitter här mitt i natten o letar efter lite bilder, info o inspiration till omgjorda dörrsidor!

Har du byggt om dina o har lite bilder under ditt "projekt" el så, så lämna gärna en länk på denna tråd wink

Vore kul o se va alla har i sina plåtburkar smile

Fridens!

1 338 Inlägg
18 april 2008
#2
tjena!

här är mitt bygge av dörrsidor till min gammla V70 "RIP" från början till slut... big_smile
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=24560

bli snart att plasta i nya bilen också wink

MvH//
Senast redigerat av mYGeL (18 april 2008)

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
18 april 2008
#4

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
18 april 2008
#5
http://www.garaget.org/archive/5440/360 … 579340.jpg

Så såg mina ut förra sommaren.
Byggs om lite till denna sommar.

Du lär få höra det Live om du letar dig till Plantagen någon Söndag tongue


Har även lite bilder i projekttråden.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=62002
Kolla den trådan och kommentera gärna big_smile

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

1 045 Inlägg
www.kudoz.se
3 802 Inlägg
18 april 2008
#7
bara att ta en titt på mina bilar o i mitt galleri så ser du de ombyggda dörrsidorna i de 3 bilar jag har lagt upp


SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
18 april 2008
#8
LiNx skrev:
Hejs!

Sitter här mitt i natten o letar efter lite bilder, info o inspiration till omgjorda dörrsidor!

Har du byggt om dina o har lite bilder under ditt "projekt" el så, så lämna gärna en länk på denna tråd wink

Vore kul o se va alla har i sina plåtburkar smile

Fridens!

Mina midbasar sitter i instrumentbrädan, för bästa ljud. Dörrsidorna är helt orörda wink

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

424 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
#9
Fan va gött me bilder me alla bilder!

Nästan sugen på att röra om i polyesterburken o starta ett natt-projekt nu!

Keep them coming! smile


Sök