LiNx skrev:
Hejs!
Sitter här mitt i natten o letar efter lite bilder, info o inspiration till omgjorda dörrsidor!
Har du byggt om dina o har lite bilder under ditt "projekt" el så, så lämna gärna en länk på denna tråd

Vore kul o se va alla har i sina plåtburkar

Fridens!
Mina midbasar sitter i instrumentbrädan, för bästa ljud. Dörrsidorna är helt orörda

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!