3262
Sök

vilka textiler håller som sätes klädsel?

E.T phone home...
212 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
#1
Har en morsa som e fett grym på att sy o allt sånt.. så hon ska fixa tyget på dörrarna har hon lovat.. planerar att tigga om hon kan hjälpa mig med nu klädsel til stolarna.. men jag vet inte vilken textil man kan använda?..

jag tror risken är ganska lite att nån annan vet de här oxå.. men jag frågar iallafall..

har kollat runt lite på nätet... hittar lite olika fusk skinn o läder.. mocka o shit.. jag vill inte ha hel skinn.. men halv e ok.. så vad ska man ha annars.. o va heter materialen?.. pZ:lol:


Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
19 april 2008
#2
Jeanstyg med skinninlägg tongue

Asballt!!  big_smile

Riktig denim lär ju inte slitas ut i första taget iaf och med lite skinnbitar i färgat läder (färgas efter exteriör/interiör eller något) på dom mest utsatta delarna av stolen som själva sätet och kanske mitten av ryggen så ska det ju hålla tycker man  cool

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

E.T phone home...
212 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
#3
kan nog vara ballt med jeans.. men förgmässigt tänkte jag köra på den grå inredning som redan finns i bilen och sen röd...
så rött skinn.. o sen nåt annat grått tyg.. men vad?


Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
19 april 2008
#4
E-T skrev:
kan nog vara ballt med jeans.. men förgmässigt tänkte jag köra på den grå inredning som redan finns i bilen och sen röd...
så rött skinn.. o sen nåt annat grått tyg.. men vad?

Det går väl lika bra att färga jeanstyg som vilket annat tyg ?

Fast iofs nu vill du ju ta bort färgen och göra det grått tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök